Vizyonumuz

  • Beklentileri karşılamaktansa, her zaman beklentileri aşmayı hedeflemek.
  • Müşteri memnuniyeti ve güvenine önem vermek .
  • Sektörde profesyonelliği aşılayan bir hizmet anlayışını istikrarla sürdürmek.
  • Her zaman çalışanlarımızın teknik ve bireysel gelişimini  destekleyerek müşterilerimizin memnuniyetini ve  bağlılığını korumak,
  • Satış öncesi servis, projelendirme ve satış sonrası teknik servis hizmetlerimizle yarattığımız güveni perçinlemek.
  • Çağdaş pazarlama anlayışımız, güvenilir ve deneyimli satış teşkilatımızla satış odaklı değil çözüm odaklı yapımızı korumak.
  • Toplam kalite felsefesini esas alarak takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşmak için çalışmak, hedef pazarlarda sürekli gelişip, istikrarlı büyümeyi sağlamak.
  • Yönetim sistemimizi ve müşterilerimizle olan iş süreçlerimizi, kendi öz değerlendirme kriterlerimizden geçirerek, yarattığımız değerleri artıracak adımları belirlemek.

Misyonumuz

  • Dünyanın en önemli ve en büyük markaları ile işbirliği içinde, Türk matbaa sektörünün tüm beklentilerine cevap vermek.
  • Pazardaki lider firmalarla yaptığımız anlaşmalarla , pozisyonumuzu korumak için yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımları cesaretlendirmek, teknolojinin hızla değişen yapısının aynı dinamizmle izlenmesi yolunda hareket etmek.
  • Tüm teknolojik yeniliklerin, kalite ve güvenden ödün vermeden, en kısa sürede sektöre aktarılması konusunda çalışmak.
  • Makine, ekipman, yedek parça konularında dünyanın en önemli markaları ve en güçlü firmalarıyla işbirliği içinde, sektörün tüm ihtiyaçlarına çözüm üretmek için yedek parça stoğu, satış öncesi bilgilendirme, proje desteği, satış sonrası teknik serviste verdiğimiz her hizmetin arkasında durmak.
  • Baskı endüstrisi içerisindeki tüm ürünleri kapsayan sektörde güvenilir olma ayrıcalığımızı sürdürmek.
  • Türkiye genelinde ve komşu ülkelerdeki Matbaacılık , ihtiyaç duydukları tüm ürünleri, iyi organize olmuş bir çözüm merkezi kimliği altında sağlamak, teknolojinin merkezi olarak kapsamlı hizmet verirken, sizlerle sadece satış amaçlı değil müşteri odaklı bir ilişki kurmaya devam etmek.